Před svatbou ho zaučovala do tajů lásky a pro jeho budoucí mladičkou ženu se tím stala nedostižnou sokyní. Krásné kostýmy, vtipné dialogy a výkon Pfeifferové jsou příjemným zážitkem, ale v soutěži většinou sociálně kriticky laděných filmů asi nebude mít Chéri moc šancí na ocenění.

Téma nerovného páru se nicméně ve festivalovém programu stále zvýrazňuje, což Pfeifferová komentovala slovy, že ten, kdo tvrdí, že se čtyřicítkou přichází pocit osvobození, se zřejmě ještě nedožil padesátky. Pochválila filmaře, že se tomuto tématu věnují a spokojeně řekla, že čím je starší, tím dostává zajímavější role. Všichni pak mluvili o tom, jak vypadá krásně, což je fakt, a ani se k němu nemusí přidávat okřídlené rčení „na svůj věk.“

Na Berlinare je také český film Kdopak by se vlka bál?

Ve čtvrtek 12. února se porotě sekce Generation Kplus, v níž zasedá také ředitel zlínského festivalu Petr Koliha, představí český soutěžní film Kdopak by se vlka bál? režisérky Márii Procházkové. Předjímat samozřejmě nelze, ale z Kolihových nespokojených slov o dosavadní úrovni letošní soutěže lze pro tento velmi dobrý film odvodit jisté naděje.

Na Berlinale také pravidelně vybírá filmy tým umělecké ředitelky Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary Evy Zaoralové. Ta zatím prozradila, že v hlavní soutěži ji zaujal uruguajský film Gigante a zvažuje jednání o jeho uvedení pro karlovarské diváky.

Patří také k té části publika, které se líbí půvabný film francouzského režiséra Francoise Ozóna Ricky, který už koupila do české distribuce společnost HCE. Karlovarský festival na sebe v Berlíně upozornil titulní stránkou v prestižním časopise Variety a prezident Jiří Bartoška pozval hosty do Varů na tradičně velmi populární večírek, na němž nechyběli významní hosté ani příjemná atmosféra.