Jaký typ rolí vám nejvíce vyhovuje?

Mám ráda roli Gildy z Verdiho Rigoletta, často zpívám i německý repertoár, zejména Mozartovu Královnu noci. V poslední době se také snažim prosadit zapomenuté francouzské skladby, které ale přesto vynikají vysokou kvalitou. Takováto díla nacházím v antikvariátech či v knihovnách. Stále hledám nové objevy. Je to takový můj boj.

Jaký je váš vztah k francouzské opeře? Kolik francouzských oper máte v repertoáru?

V mém repertoáru je mnoho francouzských oper. Zpívala jsem také některé neznámé opery od autorů, jako je Denis Hack, který je takovým francouzským Mozartem, nyní již úplně zapomenutým.

Na vašem úterním koncertě zazní poněkud kuriózní skladba Bordiniho Vokalíza, která je známá spíše coby pedagogická literatura pro školu zpěvu. Proč jste si ji vybrala?

Tato skladba ještě nikdy nebyla doprovázena orchestrem. Je také velice zajímavá pro můj hlas a opět se jedná o zcela zapomenutou skladbu, která je jedním z nejlepších děl, která se byla kdy napsána. Nyní jsem jedna z pěvkyní s nejvyšším sopránem, tak využívám možnosti zpívat skladby, které už téměř nikdo nezazpívá.

S kterými dirigenty nejraději spolupracujete?

Nejznámější dirigenti často nejsou těmi nejlepšími. Poznala jsem mnoho velice dobrých dirigentů, kteří neměli velká světová jméno, přesto se s nimi pracovalo velice dobře. Mám velice ráda Serge Bodeaua. Hodně jsem s ním nahrávala. Je úžasný, dokáže s muzikanty téměř dýchat.

Studujete teď nějakou novou roli?

Zrovna mám velké zpoždění s nastudováním roli Gounodovy Julie, kterou za dva měsíce zpívám v Miami.

Co vás čeká zajímavého v letošní sezóně?

Chtěla bych nazpívat zase nějaké nahrávky neznámých skladatelů. Nahrávání je velice důležité, když cítíte, že máte opravdu co říct. Dělat stále ty samé věci mě nebaví.