Přijíždíte do Prahy představit novinku Double Bubble, s níž se vracíte ke svým hudebním kořenům. Byl záměr desku takto nahrát?

Hodně jsme se věnovali dýdžejingu a tím jsme se opět víc dostali do klubové hudby. Řada klubových věcí má napínavější a špinavější basové linky i přístup. Chtěli jsme, aby naše nahrávka fungovala i na tanečním parketu, a tak jsme naše rytmické skladby hráli v našich dýdžejských setech, abychom viděli, jak zapadnou a kde je potřeba je zlepšit. Chceme nastolit energii podobnou našemu prvnímu elpíčku 33-45-78, možná ve větším tempu a víc povznášející.

Jaká byla atmosféra na britské hudební scéně v době, kdy jste nahrávali své první album?

Období od roku 1987 do začátku 90. let bylo jako tavící kotel vlivů. Byla to exploze stylů a trendů, převýchova v přístupu k vytváření hudby. Hudební inovace spojovaly místa po celém světě poselstvím, které bylo sociálně uvědomělé. Nevěděl jsem přesně, kde jsme byli, prostě jsem se nechal unášet energií a svezl jsem se na té vlně.

Pořád si ještě myslíte, že opravdovým rájem je ztratit se v hudbě, jak jste před několika lety uvedli?

Být oddaný kreativní situaci je osvobození od všeho, co vás táhne dolů. Je to jako extáze, která vás udělá pyšným na to, že jste naživu, ať už jste kdekoli a cokoli se kolem vás děje.

:. Stereo MC’s - Black GoldAutor: Stereo MC´s

Jste na evropském turné. Reagují diváci na vaši hudbu v různých zemích odlišně?

Ne. Myslím, že když jsme správným způsobem propagováni, přijde publikum různého druhu i věku a chce se pobavit. My vnášíme do představení energii, kterou se chceme propojit s ním. Když se to stane, všichni prožijí pěkné chvilky.

Sledujete hudbu zemí, kterými cestujete?

V autě posloucháme rádio, ale často to zní stejně jako komerční hudba kdekoli na světě. Lidi nám ale na koncertech dávají cédéčka, což je asi nejlepší způsob seznámení se s místní hudbou. Mimochodem v době existence stránek MySpace je jednoduché omrknout hudbu z celého světa.