Polský tanečník, který v současné době působí jako první sólista ve Stuttgartském baletu, je držitelem ceny Václava Nižinského, vítězem baletních soutěží a interpretem řady rolí (Princ v Labutím jezeře nebo Lenský v Oněginovi).

Pohledný tanečník disponující nejen vynikajícími fyzickými předpoklady a taneční technikou, ale i nebývalým kouzlem osobnosti, strhl okamžitě pozornost diváků na svou stranu. Precizní nastudování Crankovy choreografie bylo patrné ze sebemenšího pohybu a přesně vystihovalo dějovou zápletku i charakter bujarého mladíka Petruchia.

Inteligence a vtip sršely ze všech jeho gest, taneční virtuozita z piruet i skoků. Velký umělec si v této roli dokázal naprosto suverénně podmanit jak nezkrotně vyhlížející Kateřinu, tak i obecenstvo. Interpretace Filipa Barankiewicze se stala doslova lahůdkou pro baletní odborníky i nejširší veřejnost.

Ani čeští umělci však ten večer nezůstali pozadu. Celý soubor se sólisty Terezou Podařilovou (Kateřina), Nikolou Márovou (Bianka), Jiřím Kodymem (Lucentio) a dalšími podal skvělý výkon a přispěl k pobavení diváků.