Podle Reslové se na funkci divadla mnoho nezmění, i když sama funkci dramaturgyně po nastalých změnách nezastává. „Petr Kratochvíl v posledních letech divadlo fyzicky neřídil, skutečným ředitelem byl Julek Hirsch, Petr dělal jen zásadní investiční rozhodnutí a teď vše předal Hirschovi."

Reslová potvrdila, že hlavním důvodem Kratochvílova rozhodnutí byla situace ohledně grantové politiky města. Kratochvíl dokonce několikrát vyhrožoval žalobou u tuzemských i mezinárodních soudů kvůli nerovným podmínkám. Magistrát na čas změnil grantovou politiku a zavedl nově i podporu na vstupenku. To se však setkalo s velkým odporem části divadelníků a veřejnosti.

Vedlo to k opětné změně grantového systému. Ten sice nerozlišuje neziskový a soukromý sektor, ale jeho tvůrci říkají, že podnikatelé budou moci dostat grant jen na neziskový projekt a jen do výše vyrovnaného rozpočtu.

„Čtyřleté granty jedou dál a on říkal, že s tím soutěžit nebude,“ uvedla Reslová a vysvětlila, co mu vadilo: „K určitému poškozování soukromých majitelů dochází. Není zajištěno, že dotovaná divadla nehrají stejný repertoár jako soukromá, viz třeba Karlín nebo Městská divadla pražská, která jsou v podstatě bulvární scénou, mohou však díky dotacím prodávat vstupenky levněji. A magistrát podporuje i některé podnikatele, jako Töpfra a Heřmánka.“

Podle Reslové však není pravděpodobné, že by se Kratochvíl vrátil do USA a podnikal tam v oboru. Sama má pocit, že chce hlavně trávit čas s dětmi ve vile v Jevanech. "Ze všeho nejvíce se chce věnovat rodině,“ doplnila Reslová.