Muzeum za návrh zaplatilo 92 500 dolarů, tedy v přepočtu přes jeden a půl miliónu korun. Polovinou částky přispěla britská charitativní nadace The Art Fund, která označila toto dílo za jeden z vizuálně nejdynamičtějších obchodních symbolů vůbec.

Pasche studoval na londýnské Královské vysoké škole umění, když za ním přišel frontman Rolling Stones Mick Jagger. Ten byl nespokojen s výtvarnou prezentací, kterou jeho skupině zajišťovala gramofonová firma Decca.

Jagger byl s Pascheho návrhem spokojený a skupina nové logo poprvé použila hned příští rok na svém albu Sticky Fingers. Symbol jazyku se rty od té doby Rolling Stones provází. Pasche se deníku The Guardian svěřil, že myšlenka na jazyk a rty ho napadla okamžitě při prvním setkání s Jaggerem. "První věc, která vás napadne, když vidíte Jaggera poprvé, je velikost jeho rtů a jeho pusy," řekl.

Pasche se pak v hudební branži zabydlel, pracoval i pro další muzikanty jako Paul McCartney či pro skupinu The Who. Později se stal art directorem v United Artists, Chrysalis Records a v londýnském South Bank Centre.