Na prakticky holé scéně, jen s využitím do půlkruhu zahnuté lavice a černého paravánu, odehrálo sedm herců tzv. "malého" Hamleta podle prvního kvartového vydání hry.

Podobně jako v inscenaci Lucie Bělohradské hraje i režisér Paul Stebbings Hamleta jako komorní rodinné drama, oproštěné od politické roviny příběhu. Zážitkem je už libozvučná angličtina Shakespearova originálu, která z úst anglických hostů zněla v příkladné, ale nikoli samoúčelné deklamaci, se smyslem pro vtip, groteskní nadsázku i filozoficko-emocionání rovinu textu.

Martin Christopher hraje Hamleta jako zjitřeného mladého muže, sužovaného povinností pomstít podlou otcovraždu, čestného, citlivého, opravdově milujícího Ofélii, jehož smrt ho silně zasáhne. V jeho citlivé herecké tváři se odráží Hamletovy duševní stavy jako ve zvětšovacím zrcadle.

Všichni herci jsou výborně hudebně disponovaní, inscenaci provázel jejich dobře sladěný vícehlasý zpěv i hra na hudební nástroje, stejně jako fyzické nasazení. Obdiv zaslouží jejich okamžitá proměna z postavy do postavy i umění hutné herecké zkratky. Hamlet souboru TNT Theatre Britain přinesl na hradní nádvoří zajímavou barvu a byl příjemným osvěžením Letních shakespearovských slavností, stejně jako před pár lety Bouře londýnského Divadla A a BC (Abstract and Brief Chronicle). Zdá se, že by se soubor mohl objevit i příští léto s inscenací Romea a Julie. Určitě by to stálo za to.