Největší ohlas měly dobře známé hity Deanna, The Ship Song a především vzácně slýchaná The Mercy Seat, které ukázaly Cave jako autora silných písní s výraznými melodiemi. Cave však nesázel na jistotu. Úvod mohl snadno vyděsit posluchače, kteří ho znají především jako autora balad, i když v závěru Cave taky jednu zařadil – Into My Arms i s nezbytným klavírním doprovodem.

Burácející úvod první písně Night Of The Lotus Eaters předznamenal, že Cave nebude ve sportovní hale uhlazený. I bez Blixy Bargelda, který se nadále věnuje už jen svým industriálním Eistürzende Neubauten, zkreslená kytara kvílela a hřměla, což se zejména hodilo k písni Tupelo. Zdvojené bicí bubeníka Bad Seed Thomase Wydlera podpořil ještě přední představitel scény newyorského no wave Jim Sclavunos, spolu s baskytarou vytvářely neúprosný valivý rytmus, který svou osudovostí v Dig Lazarus Dig!!! neměl nijak daleko k raným Swans zkříženými s Treponem Pal. Jisté odlehčení nabízely jen soulově pojaté sbory, v nichž si Cave s Bad Seeds liboval při své posledním společném vystoupení na festivalu Love Planet v Táboře.

Brutální úvod, který vyvrcholil Red Right Hand, potvrdil,že loňský Grinderman nebyl jen náhodným vybočením a zavzpomínáním si na divoké doby poloviny osmdesátých let, kdy každý koncert mohl být ten skutečně poslední.

Cave hrál na kytaru i klávesy

Ale Cave ukázal, že má skoro tolik tváří jako David Bowie, jehož kapelou Spiders From Mars Bad Seeds připomínaly ve chvíli, kdy zazněla akustická kytara. A More News Fom Nowhere ukázaly, že Caveovi nedělá potíže reagovat i na aktuálnější hudební trendy, jako DJing, drum´n´bass a rap, i když se v zásadě drží svého pojetí.

S Bad Seeds je Cave nejen mnohem údernější, ale sehraná kapela mu nabízí možnost ukázat více poloh, než komorní poloakustické koncerty. Plné obsazení kapely tvořené takovými osobnostmi, jako jsou kytaristé Mick Harvey a Warren Ellis nebo pianista Conway Savage, nabízí přece jen větší možnosti než komorní doprovod, byť z členů mateřské kapely. S celou kapelou může Cave ukázat celé spektrum svých schopností a zahrát vypalovačku Get Ready For Love. I tak to ale Caveovi nedalo a často se chopil kytary, nebo hrábl do kláves.

O tom, že Cave byl v Praze spokojen, svědčí fakt, že odzpíval více písní než bylo avizováno v dopředu uváděném seznamu. Došlo i na návrat k syrovosti osmdesátých let v Hard On For Love a z Murder Ballads nezazněl jen závěrečný Stagger Lee, který uzavřel přídavky, ale také Lovely Creature. A v přídavcích došlo i na Oh Mamma z The Lyre Of The Orpheus. Koncert nakonec trval celé dvě hodiny .