Když si představíte zvuk kapely Marilyn Manson a hodně uberete na agresivitě, získáte základní představu o nynější tvorbě mariánskolázeňských. Už to není napjatá koláž popu, elektroniky, reggae a rocku. Zůstalo jen to posledně jmenované, opečované ale k dokonalostem v několika ohledech.

100 °C po boku producenta Ecsona Waldese připravili stoprocentní písničky. V poněkud zabroušeném, tedy mírumilovném zvuku nechali vyniknout technicky vcelku vyzrálý hlas zpěváka Jakuba „Joshuy“ Johánka, stejně jako stavbu bránící se klasickému rozložení slok, refrénů a meziher, průzračný zvuk, v němž jsou jednotlivé nástroje vyvážené, i vzletnost, která v písních je.

Na povedené desce je chytrý středoproudý rock, jenž svítí prostřednictvím singlové Cream a kompozičně i produkčně dotažené New Years Day. A vůbec nezní jako nahrávka české kapely, což je další, jistě chtěné plus.

Svým názvem album vzdává poctu kanadskému fyzikovi a vynálezci Reginaldovi Aubreyovi Fessendenovi. ean Na Štědrý roku 1906 právě z amerického městečka Brant Rock odvysílal vůbec první rozhlasový pořad. Posluchačům popřál hezký sváteční večer, pak jim četl z bible a pouštěl skladby na Edisonově fonografu.

100°C: Brant Rock Indies Scope Records, 50:18