Hlavní obsah

Madonna bude prodávat nové album nejdříve na mobily

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Madonna bude první zpěvačkou, která své nové album nabídne uživatelům mobilních telefonů dříve, než se objeví v obchodech. Klienti britského obřího mobilního operátora Vodafone si tak podle zahraničních médií budou moci v nadcházejících dnech postupně stahovat na své mobily skladby z Madonnina alba Hard Candy, které vyjde 28. dubna.

Článek

Madonna se přitom dosud stavěla velmi zdrženlivě k digitálnímu stahování hudby. Rozhodnutí zpěvačky a její nahrávací společnosti Warner Music prodávat v předstihu nové skladby uživatelům mobilů po 99 centech (asi 15 korun) přišlo poté, co jiní hudebníci v USA oznámili, že uskuteční stejný krok v brzké budoucnosti.

"Je to nový způsob, jak získat milióny Madonniných fanoušků z celého světa," řekl předseda evropské sekce Warner Music John Reid. Potvrdil, že přednostní přístup k této inovaci budou mít evropští uživatelé Vodafonu, ti z Belgie, Španělska, Portugalska a Německa již ode dneška, ale k dispozici budou mít jen ukázky. Celé skladby budou ke stažení do mobilů od 21. dubna.

Na novém albu spolupracoval s Madonnou mimo jiné zpěvák Justin Timberlake nebo hip-hopový producent a skladatel Timbaland. Album bude mít pro zpěvačku netypický zvuk, uvedl již dříve Madonnin producent Nate Hills. "Chtěla zvýšené tempo, taneční a klubovou hudbu, vše podtrženo hip-hopem," řekl Hills časopisu Rolling Stone.

Předchozí album Madonny s názvem Confession on a Dance Floor bylo kritikou zcela rozcupováno. Nedávno byla zpěvačka v Americe přijata do tzv. rock'n'rollové síně slávy, což vyvolalo velké překvapení u řady odborníků, kteří namítali, že s rock'n'rollem přece nemá nic společného. Organizátoři akce si tak vysloužili podezření, že šlo především o komerční tah a o přilákání pozornosti k jejich podniku.  

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám