Televize hodlá nabídnout kromě zpravodajství také publicistiku a komentáře, dokumentární pořady, diskuse s politiky i byznysmeny a také talkshow a různé      magazíny. Ze známějších televizních tváří pro ně pracuje Hanuš Hanslík (dříve Nova a ČT) jako ředitel zpravodajství a šéf domácí redakce, Veronika Sedláčková (dříve ČT) nebo Radim Vaculovič (dříve Prima).

V čem se bude lišit od zpravodajské ČT 24? „ČT 24 poskytuje informace všem divákům, protože si ji všichni platí. My budeme jen pro určitý typ lidí. Naší cílovou skupinou jsou diváci zhruba ve věku od 25 až 35 let do 65 let, s vyšším vzděláním a platem, jehož roční příjem přesahuje půl miliónu korun, žijící ve velkoměstech nebo satelitních městečkách. Takových je v České republice zhruba deset procent obyvatel,“ řekl na pátečním setkání s novináři generální ředitel Z1 Martin Mrnka.

Dodal, že „jejich“ diváci, tedy vzdělanější a bohatší, vyhledávají jiné informace. „Naše diváky nezajímá, že se do Česka vrátila letadlem Barbora Škrlová. Pro ně to nemá význam. Nezajímá je masová zábava. Chtějí standardní servis, jaký úspěšně funguje všude v Evropě i ve světě,“ přiblížil Mrnka druh informací, kterým se bude televize věnovat.