Pisatel e-mailu jménem Barbory Tachecí například obviňuje Kasíka z neprofesionality.

Kasík Novinkám řekl, že o žádném e-mailu neví, a věc nechtěl více komentovat. Vzhledem k tomu, že Tachecí je stále v léčení po nervovém zhroucení, nebylo možné ji kontaktovat.

"Je to naprostý podvrh. Bára momentálně ani nemá přístup k internetu. Dnes jsem s ní mluvil a nic takového neposílala. Někdo jí tím chtěl asi ublížit," řekl Novinkám Mathé (bývalý ředitel České televize, později Kancléř prezidenta republiky a do konce ledna rektor AMU).

Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o falešný e-mail, který z adresy bara.tacheci@centrum.cz napsal neznámý vtipálek. Podobnou e-mailovou adresu si může totiž založit kdokoliv. Nikdo z adresátů z řad větších internetových serverů informaci nezveřejnil. Podobných falešných e-mailů redakce Novinek obdržela v minulosti mnoho.

Barbora Tachecí přišla do funkce šéfky Radiožurnálu vloni v listopadu. Ve vysílání provedla řadu radikálních změn, které se staly terčem kritiky některých posluchačů. Z funkce ji Kasík odvolal na začátku února. Zdůvodnil to údajnou špatnou komunikací s vedením.

Tachecí se poté zhroutila a byla odvezena do psychiatrické léčebny v Praze Bohnicích.