Ten nenabídne jen hudbu v podání Maradonna jazzu, LiquidA nebo Tam Tam Orchestru, či vystoupení DJů spjatých s projektem Café del Mar, ale také neobvyklou interaktivní hru bubeníka Tata Bojs Milana Caise nazvanou Zlatá rybka. Cílem hry je, aby dva hráči dostali nafukovací zlaté ryby plněné héliem do tunelu spojujícího dvě "akvária", v nichž se ryby vznášejí. Pak zazní vybraný klip. O hře, kterou si bude možná zahrát i 23. srpna na Summer Of Love v Pardubicích,  jsme hovořili s jejím duchovním otcem.

Jak vznikl nápad na hru Zlatá rybka?

Velmi jednoduše. Při večerní procházce se psem. Nechal jsem se inspirovat jedním představením v Dejvickém divadle, kde jsem viděl létající vzducholoď.

Jak jste vše realizoval?

Vše jsem důkladně rozkreslil, zkontaktoval firmy a jednotlivce, kteří na projektu spolupracovali. Instalace má několik rovin, konstrukční, technickou, stavební a designovou. Každou z nich dělali jiní lidé a já jsem byl něco jako supervisor, někdo kdo na všechno dohlížel a kontroloval průběžně stav realizace.

Co pro vás znamenalo ztvárnit chilloutový stan?

Bavilo mě to. Chilloutovou hudbu mám rád. Také se mi líbila myšlenka putovního stanu. A vlastně jsem k tomu ani moc nepřistupoval jako ke komerční zakázce. Je to pro mě další výtvarná realizace s tím rozdílem, že na tuhle jsem nemusel shánět sponzorské peníze.

Nakolik jste měl tendenci ovlivnit, co ve stanu zní?

Co se videoklipů (o které lidi můžou hrát) , u těch jsem dělal závěrečný výběr. S tím jsem ale neměl žádný problém, protože skoro všechny, které nám byli nabídnuty jsou mé oblíbené. Jen jsem chtěl , aby byl v nabídce u nás velmi nedoceněný klip V samotách skupiny Priessnitz v remixu od Honzy Muchowa, který natočil Tomáš Luňák, a úplně čerstvý klip Nieriky, který si kluci natočili doslova v polních podmínkách sami. Navíc jejich vystoupení je opakovaně součástí hudebního programu Algidance Chillout stanu. Jinak do výběru kapel, interpretů, live-aktů a Djů jsem nemluvil.