Show byla laděná pekelně, v černé a červené. Před rudým plátnem byla pohřebně laděná scéna s černými katafalky se stovkami žárovek, které představovaly svíčky.

Manson přinesl obligátní směs tvrdého rocku a industriální elektroniky, kterou nabízejí všechna jeho alba, byť ranější byla extrémnější, více se blížila k electrothrashi. Ani ta však nebyla originální, zdařile recyklovala pojetí, která už před ním přinesli Ministry a Nine Inch Nails.

Osmatřicetiletý Marilyn Manson, vlastním jménem Brian Warner, dokázal dobře zúročit znalosti, které získal jako hudební kritik. Pochopil, že klíčová je provokativní stylizace. Ve svém pseudonymu spojil křestní jméno slavné herečky Marilyn Monroe a příjmení masového vraha Charlese Mansona. Nezaměnitelná je jeho divadelní stylizace a snaha o androgynní zjev.

Manson v ČR vystoupil již potřetí; ve stejné hale hrál v roce 2001. O dva roky později vystoupil na festivalu Go Planet Roxy v Táboře.