Deska vyšla včera na etiketě společnosti Hear Music, kterou založila a financuje síť kaváren Starbucks. Právě v nich je možné si McCartneyovo album také zakoupit.

V den vydání se v deseti tisících provozovnách Starbucks ve dvaceti devíti zemích světa deska čtyřiadvacet hodin přehrávala. Podle zástupců společnosti ji slyšelo nebo zaslechlo více než šest miliónů lidí.

Na třinácti písničkách začal bývalý "beatle" pracovat před mnoha lety, ještě před vydáním své minulé sólové desky nazvané Chaos And Creation In The Backyard.

O její atmosféře McCartney říká: "Chvílemi je má nová deska velmi osobní. Navazuje na vzpomínky z doby, kdy jsem si jako dítě hrál v Liverpoolu. Je to rockové a emocionální album. Nedá se popsat na malém prostoru."

Koncertní turné k nové desce zahájí McCartney v roce 2008. Předtím by chtěl ukončit rozvodové řízení s Heather Millsovou.