Album sklízelo obrovský úspěch již při loňském vydání na Slovensku i v Čechách, nyní je senzací německého trhu, kde zaujímá přední místo v žebříčcích prodejnosti.

K úspěchu pomohlo i právě probíhající koncertní turné, v němž na závěr - po Itálii, Německu a českých a slovenských městech - interpreti přijeli i do Prahy a v hodinovém koncertu bez přestávky potvrdili všechny superlativy, které se dílu dostaly.

Godár, u nás spíše známý jako filmový skladatel, v něm - inspirován sólistkou, známou alternativní performerkou Ivou Bittovou - dal výraz svému obdivu pro hudební formy minulosti a vytvořil vokální cyklus o ženě - matce, darovatelce života.

Sedmidílný projekt dává sólistce ideální možnost projevit přednosti svého neoperního projevu, kdy dokonce omezuje i jindy přitomné "performerské" prvky na občasná gesta rukou a jen náznaky pohybu. Bittová v modrém "jen" zpívala bez houslí (sóla hraje Miloš Valent), někdy si dokonce přednesu textu nasadila brýle, vždy však její projev odpovídal požadované formě, ať je to Stabat Mater, Ukolébavky či radostná Regina Coelli.

Doprovázející Solamente naturali i sbor Bratislavské konzervatoře sólistku podpořili citlivým doprovodem. Ovace po zakončení byly po zásluze převeliké, takže posluchačům se dostalo i opakování části Regina Coelli.