"Hledáme partnera, který rozumí prostředí médií, který má za sebou kus práce na českém trhu a který chce vyniknout," řekl manažer. Dodal, že na rozvíjejících se trzích je místní partner, jenž zná místní kulturu, klíčovým faktorem.

"MTV dodá značku, hudbu a programovou nabídku. Partner má regionální know-how a zkušenosti na trhu," dodal Singh. MTV před vstupem na lokální trh nejméně šest až sedm měsíců analyzuje jeho potřeby a rozdíly či to, po jaké nabídce vysílání je poptávka. MTV se v Česku utká s konkurencí hudební stanice Óčko.

Video zabilo rádio

MTV vznikla v USA v roce 1981 jako televize určená pro vysílání videoklipů. Postupně si vytvořila celosvětovou síť televizních kanálů a dnes vyrábí řadu vlastních pořadů.

První klip vysílaný na MTV byl Video Killed the Radio Star od skupiny The Buggles a jeho název říká vše - video skutečně "zabilo rozhlasovou hvězdu", vliv MTV na hudební průmysl byl a je zdrcující. Od doby, kdy se hudba přesunula na obrazovky, záleží mnohem více na vzhledu umělců a videoklip je u některých produktů důležitější než samotná hudba.     

MTV je zaměřena hlavně na diváky od 15 až 24 let. Stanice využívá komplexní marketingový model, který se skládá ze sponzorování, internetových aktivit, televize, reklamního vysílání i pozemní reklamy.

Singh připomíná, že MTV není jen hudební stanice a že na většině trhů tvoří nehudební programy 40 až 50 procent vysílání.