Kvaska je pochopitelně podobná Landovým sólovým albům, dočkáme se tedy posmutnělého klavíru i burácejících kytar. Landův zpěv asi nemá smysl nějak moc rozebírat, všichni vědí, že jeho možnosti jsou do značné míry omezené. Zkrátka má svůj styl a nelze čekat, že by se z něj přes noc stal Freddie Mercury.

Největší slabinou muzikálu není Landa, ale Lucie Vondráčková. Fakt, že u nás může být muzikálovou hvězdou, vypovídá mnoho o úrovni české populární hudby. Je mrtvolně nudná, spíše jen deklamuje texty a o nějakých autentických emocích ve zpěvu si může nechat jen zdát. I člověk, který Landu nemusí, si tak paradoxně přeje, aby v Kvasce zpíval co nejvíce.

Špatný není ani Jiří Korn, který ve filmu představuje starého herce šířícího moudra mezi mládeží. Lze říci, že nevybočuje z českého muzikálového standardu, podobně jako hlavní hrdina Kvasky Filip Tomsa.

Shrnuto a podtrženo: Kvaska není špatná, ale má trochu smůlu v tom, že CD z českých muzikálů je už příliš mnoho. Tuplovanou smůlu má v tom, že současně s ní vychází i vynikající americký muzikál Dreamgirls, který hraje natolik odlišnou ligu, že už je to vlastně úplně jiný sport.

Daniel Landa: Kvaska, Sony BMG 2007