A sloní muž, respektive nešťastně "chobotizovaný" Damian, je rovněž prvním tématem nyní vydaného knižního pokračování; tím druhým se stal přízrak o stovkách identit, nepolapitelný doktor Žena, který také dal druhému dílu jméno.

Svazek Za vším hledej doktora Ženu, jehož autory jsou Džian Baban, Vojtěch Mašek a Jan Šiller, sice začíná realisticky, ocitáme se počátkem 80. let na slovenskoukrajinském hraničním přechodu, ale následující spletenec příběhů, kterým Brunold přivede šéfa celníků k šílenství, má všechny atributy fantasmagorie - mimochodem velmi podobné trojdílné historii Oskara Eda, kterou sepsal Branko Jelinek a v letech 2004-2006 vydalo nakladatelství Mot.

Všemocný doktor Žena, monstrum, které se vylíhlo ve 30. letech ve Stalinově Rusku, chce šlechtit novou, dokonalejší rasu: bizarní přesmyčkou se mu do jeho ideálu připlete jednak slon a jednak vlastní syn - a Oidipovské drama "intoxikované zrůdy" může začít...

Šero, které se napříč rozvětveným příběhem rozlévá, stejně jako houfy přízraků, jež do děje pronikají z podvědomí, dodávají knize pochmurnou atmosféru - jako kdyby se Franz Kafka rozhodl točit film noir. Děj poskakuje mezi zeměmi, stejně jako mezi časovými vrstvami; podobně knihu dynamizují postmoderní hříčky se vstupy a výstupy pseudonymního autora Brunoldových vyprávění, "obskurního pisálka" Jožky Lipnika.

Čtenáři z toho jde hlava kolem, ale nedokáže se odtrhnout: sugestivní "storky" z monstrkabaretu totiž přes veškeré aluze v názvech i v samotných příbězích patří k tomu nejlepšímu, co původní český komiks po roce 1989 vydal. Sem s pokračováním!

D. Baban, V. Mašek, J. Šiller: Monstrkabaret Freda Brunolda uvádí: Za vším hledej doktora Ženu aneb Další hra se slony, Tichý Syndikát, Praha 2006