Hlavní obsah

Prima chystá zahraniční soutěžní hru Deal or No Deal

PRAHA

Televize Prima znovu vytáhla do boje o diváka. Zakoupila licenci k soutěžnímu pořadu s názvem Deal or No Deal, který se objeví na obrazovce příští rok.

Článek

"Podobná hra na našem televizním trhu jednoznačně chybí. Je pro všechny, kteří si chtějí hrát, mají rádi napětí a dovedou zdravě riskovat," naznačil šéfredaktor vlastní tvorby Primy Rostislav Uher. Kdo bude soutěž moderovat, se ještě neví.

Prosákla pouze informace, že soutěžící může vyhrát až několik miliónů korun, nebo když zariskuje špatně, vyhraje  pouhou jednu korunu."Nejde o soutěžení v žádných znalostech jako u kvizových pořadů, ale soutěžící  musí mít zcela jistě ocelové nervy, chuť riskovat a hlavně se správně rozhodnout ve správnou dobu. To vše ve velkém studiu, s podporou rodinných příslušníků, početným publikem v hledišti a pod dohledem pokušitelského moderátora," informovala mluvčí Primy Jana Malíková.

Prima zakoupila licenci na pořad od společnosti Endemol International B, která přišla i úspěšnými pořady Big Brother nebo Fear Factor. Soutěž slavila úspěch na Slovensku. Objevila se už ve čtyřiceti zemích a existuje i v podobě internetové hry. Jde o hru postavenou na statistice a odvaze riskovat , protože se sází na výši sumy v jednotlivých skříňkách. Proti hráčům stojí bankéř.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám