Článek
"Oslovil nás majitel licence, zakladatel projektu pan Jean-Marie Boursicot, a nabídl nám, jestli nechceme opět obnovit tuhle show v České republice," řekla Právu za organizátory Petra Lamlová z Palace Media a dodala, že první ročník se konal v roce 1995 a zatím poslední v roce 2001 v Kongresovém centru.
"Každý rok dělá Boursicot novou show ze série spotů, kterou sestavuje z vlastní nasbírané kolekce. Ta čítá asi 700 tisíc reklam a stále se doplňuje. Putuje po celém světě, naposledy byla v Chile a současně s Prahou se bude konat i ve Varšavě," doplnila Lamlová. Festival každoročně zavítá do 160 měst a 47 zemí světa.
Diesel versus Levi's, kýč i umění
Program je rozdělen do dvou částí. V první mohou diváci nepřetržitě sledovat koktejl namíchaný z pěti set nových, oceněných, vtipných, netradičních, ale i kýčovitých a starších spotů z celého světa. Velký prostor je dán exotické Jižní Koreji a zemím u Středozemního moře, objeví se i reklamy s homosexuální a charitativní tematikou, zajímavé budou konkurenční spoty firem Diesel versus Levi's.
Podle Lamlové bude Noc v havajském stylu, součástí doprovodného programu bude připravena Dj's party, vystoupení beat boxerů a tanečníků a různé promo akce.
Cena vstupenky je 199/299 Kč a 799 Kč (VIP). Více informací na www.nocreklamozroutu2006.cz nebo www.adeater.com.