Článek
Prostřední vagón tříčlánkové soupravy tažené dieselovou lokomotivou vjel dokonce levým zadním kolem na nástupiště, kde vyoral více než stometrovou brázdu, naštěstí se ale nepřevrátil.
Mimo koleje se ocitl i zadní vůz, v němž zrovna pobýval průvodčí Jiří Beneš. "Uslyšel jsem ránu a pak začalo všechno lítat," vylíčil své dojmy. "Nikomu z cestujících se ale nic nepřihodilo," dodal.
Příčinou vykolejení byla pravděpodobně technická závada na středním voze, na němž se uvolnila část podvozku. "Ta se pak těsně před stanicí zasekla o hranu přejezdu, na němž jsme i našli stopy nárazu, a nadzvedla vagón, který pak vyjel až na nástupiště," řekl Právu Josef Junk, vrchní inspektor Regionálního inspektorátu bezpečnosti železniční dopravy Plzeň.
:. Vykolejený vlak zastavil na trati dopravu. Foto: PRÁVO/Ivan Blažek