"Pokud policie dostane trestní oznámení, určitě to prošetřuje," ohradila se proti obvinění policejní mluvčí Daniela Razímová. 

Žádost o odškodnění přijde příští týden ministerstvu spravedlnosti. Manželé podali loni v červnu na časopis Rytmus života několik trestních oznámení kvůli údajně nepravdivým článkům. Policie podle Michala dodnes ve věci nezahájila žádné úkony.

Články Vondráčkovou podle Michala poškodily na cti, měly ale prý i zcela konkrétní finanční dopad. "Bylo kvůli nim zrušeno jedno vystoupení, máme to písemně," řekl Michal.

Vondráčková bojuje na několika frontách současně

Vondráčková před časem vyhrála s Rytmem života soud na ochranu osobnosti. Podle dosud nepravomocného verdiktu jí časopis musí zaplatit 250 000 korun za článek o jejím údajném potratu. [celá zpráva] Časopis se odvolal k vrchnímu soudu.

Vondráčková navíc chce, aby policie začala autory článku stíhat za pomluvu. Tvrdí totiž, že informace o tom, že před lety absolvovala potrat, kvůli němuž nemůže mít děti, je nepravdivá. Za článek o potratu se soudí také s bulvárním deníkem Blesk, rozsudek dosud nepadl.

Kvůli Vondráčkové již čelí stíhání dvě redaktorky bulvárního časopisu Spy. Napsaly, že muže Vondráčkové předloni zatkla policie a vzala jej do vazby. Z ní ho podle Spy vyplatila na kauci jeho manželka. Informace však nebyla pravdivá a redaktorky byly obviněny za pomluvu šířenou tiskem. Policie již jednou navrhla, aby je žalobce poslal k soudu, státní zástupce však případ vrátil k doplnění.

Novinářky se podle Michala seznamují se spisem. "Připojili jsme se s žádostí o náhradu škody, chceme, aby nám novinářky zaplatily 800 000 korun," uvedl Michal. Spy již bude muset Michalovi za nepravdivý článek o vazbě a o jeho údajném intimním styku s účetní zaplatit 100 000 korun. Před několika dny mu to uložil pražský vrchní soud.