Vydavatel deníku Právo a dodavatel obsahu serveru Novinky.cz, společnost BORGIS a. s., se omlouvá panu Bohumírovi Ďuričkovi za zveřejnění článku „Ďuričko inkasuje milióny za domy Prahy 1“, který byl zveřejněn v deníku Právo, v části pro Prahu- Střední Čechy, dne 20.6.2013, a za zveřejnění článku „ Vrah Ďuričko stále inkasuje milióny za dům Prahy 1“, který byl zveřejněn dne 19.6.2013 na webových stránkách www.novinky.cz . Tyto články obsahovaly nepravdivé informace o tom, že pan Ing. Bohumír Ďuričko prostřednictvím své společnosti ACCT stále inkasuje peníze za správcovství dvojdomu Na Poříčí 36-38 a že na něj čekají tři čtvrtiny nemalého nájemného obyvatel tohoto dvojdomu, přestože pan Ing. Bohumír Ďuričko ve společnosti ACCT dnes podnikající pod obchodní firmou EP-SC s.r.o. již od 7.12.2007 nijak nefiguruje. Zveřejněním těchto nepravdivých informací došlo k zásahu do osobních práv pana Ing. Bohumíra Ďurička, za což se společnost BORGIS a.s. panu Ing. Bohumírovi Ďuričkovi omlouvá.