Předmětem druhého sporu byl rozhovor obou manželů s dvěma redaktorkami, který byl otištěn v listopadu loňského roku v Blesk magazínu. Vondráčková s Michalem si stěžují na to, že jejich odpovědi si novinářky vymyslely.

Soudce Martin Velehrach pak vyslechl nahrávku z diktafonu a konstatoval, že Blesk magazín sice zasáhl do jejich osobnostních práv, ale manželé nemají nárok na vytištění nového rozhovoru podle jejich představ. Uváděli totiž zcela jiné odpovědi, než tvrdili u soudu.

Spy musí platit

Alespoň částečné vítězství Vondráčková s manželem zaznamenala nad týdeníkem Spy, na kterém Michal vysoudil 20 tisíc korun. Odškodné dostal za sporné články, které vloni vyšly s titulky Heleno, on spí s tvou účetní? a Heleno, zatkli ti manžela!

"V článcích byly publikovány informace, které jsou zásahem do osobnostních práv všech tří žalobců," zdůvodnil verdikt soudce Velehrach.

Michal ale původně požadoval 50 tisíc a Vondráčková se svou účetní Marcelou Hradeckou hned 150 tisíc korun. Zatímco zpěvačka nemá dostat ani korunu, její spolupracovnici má být vyplaceno 50 tisíc.

Manželé podali celou řadu žalob na české časopisy, čímž chtějí bojovat proti vylhaným článkům, jež je poškozují. ČTK ráno uvedla, že dnes měla být projednána také žaloba na deník Blesk, po kterém chtějí 1,5 miliónu korun. Soud se jí ale vůbec nezabýval.