Průběh nehody popsal Jiří Tyc z Okresního policejního ředitelství Plzeň jih: "K nehodě došlo tak, že řidič osobního vozu předjížděl a při předjíždění se čelně střetl s protijedoucím kamionem."

Vůz jel směrem na Rozvadov a po srážce s rozdrcenou přední částí skončil mimo vozovku. Jel tak rychle, že rumunskému kamionu MAN urazil přední nápravu.

Silnice byla v místě nehody dvě hodiny neprůjezdná.

Čtvrtá smrtelná nehoda na obchvatu

Jde už o čtvrtou obět dálničního obchvatu Plzně v zúžené, ještě nedokončené části, kde se jezdí jen ve dvou pruzích.

Paradoxně k nehodě došlo den poté, co ve zmíněné části bylo instalováno nové, jasnější dopravní značení, aby si řidiči uvědomili, že v místě je provoz v obou směrech. Od pátku 9. ledna je na nejrizikovějším osmikilometrovém úseku mezi Ejpovicemi a Černicemi umístěno 34 varovných trojúhelníků na reflexním žlutém podkladě.

Nehoda ukazuje, že samotné dopravní značení zřejmě stačit nebude, že by v místě mělo být zakázáno předjíždění a přerušovanou čáru nahradit dvojitá plná bílá, možná ještě doplněná zábranami, aby skutečně nebylo možné přejet do protisměru.