Článek
Řidič hned zavolal hasiče, kteří byli během dvou minut na místě. Plameny začaly prostupovat z motorové části přes podběhy kol na kapotu. Proto bylo hašení složité, hasiči jen stěží likvidovali oheň uvnitř vozu.
"Hasiči museli pomocí hydrauliky vypáčit víko přední kapoty k uhašení požáru motoru, ale ani to stále nestačilo. Nakonec museli celé auto nadzvednout, zaklínovat a dostat se tak k požáru u převodovky. Likvidace požáru auta proto hasičům zabrala asi hodinu. Při požáru nebyl nikdo zraněn," uvedl mluvčí zlínských hasičů Ivo Mitáček.
Vyšetřovateli hasičů řidič řekl, že ve Zlíně natankoval palivo a po ujetí několika set metrů zaznamenal první problémy.
"Postupně ujel s autem jen asi dva kilometry, než se motor zcela zastavil. Vyšetřovatel odjel na čerpací stanici, kde si podle času nechal vystavit kopii dokladu tankování. Ukázalo se, že řidič místo nafty načerpal 100oktanový benzín," uvedl Mitáček.
Po smíchání zbytků původního paliva v nádrži s velkým množstvím benzínu se vytvořila směs, která způsobila požár v systému. Požár zničil přední část auta a motor.