Článek
Jak Novinkám sdělil tiskový mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar, duchapřítomnému výpravčímu v Řikoníně se podařilo vlak zastavit tlačítkem „generální stop“ a tím zabránil vzniku vyšší škody i možnému zranění strojvedoucího vlaku, jenž z lokomotivy stihl vyskočit.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší. Škoda na lokomotivě dosahuje 400 tisíc korun a na montážním vozu 750 tisíc.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší. Škoda na lokomotivě dosahuje 400 tisíc korun a na montážním vozu 750 tisíc.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší. Škoda na lokomotivě dosahuje 400 tisíc korun a na montážním vozu 750 tisíc. Příčinou nehody bude s největší pravděpodobností fatální selhání lidského činitele a porušení bezpečnostních předpisů. Vlaky nejezdily téměř tři hodiny.
K čelnímu střetu montážního vozu a nákladního vlaku došlo podle předběžného vyšetřování v rychlosti 47 km/h a nebýt pohotového zásahu, byla by rychlost o mnoho vyšší. Škoda na lokomotivě dosahuje 400 tisíc korun a na montážním vozu 750 tisíc. Příčinou nehody bude s největší pravděpodobností fatální selhání lidského činitele a porušení bezpečnostních předpisů. Vlaky nejezdily téměř tři hodiny.
V prosinci 1970 u stanice Řikonín rychlík z Brna v plné rychlosti narazil do vykolejených nákladních vagónů. Zahynulo 31 lidí.