Parma nehodu nezapírá, ale o podrobnostech nechce moc mluvit. "Je to ještě ve vyšetřování, takže bych to nechtěl rozebírat. Ale ano, stalo se a je mi to moc líto," uvedl sportovec. Počítá i s tím, že přijde o řidičský průkaz. "Co nadělám, za svou chybu musím pykat. Autobusy a vlaky jezdí, takže svou dopravu budu řešit asi takhle," dodal Parma.

Novojičínský policejní mluvčí Zbyněk Tomšík nehodu potvrdil, jen odmítl sdělit jméno provinilého řidiče. "Policejní hlídka si všimla dvou poškozených telefonních sloupů, jednoho přelomeného a druhého nahnutého. Když jela dále, tak u benzínové stanice Calibra si na Střelniční ulici všimla poničeného Peugeotu 106, ve kterém spal 44letý muž z Frenštátu," líčil mluvčí.

Když policisté řidiče vzbudili, k nehodě se přiznal a policistům vysvětlil, že má rodinné problémy, a proto před jízdou pil vodku. "Dechovou zkouškou mu bylo naměřeno 2,95 promile a proto mu byl hned na místě odebrán řidičský průkaz," potvrdil Tomšík.

Parma byl legendou mezi skokany 80. let

Jiří Parma, který v úterý oslavil 44. narozeniny, patřil do legendární skokanské party 80. let minulého století a byl považován za nástupce frenštátského olympijského vítěze Jiřího Rašky. Byl vrstevníkem Pavla Ploce.

Na vrcholu kariéry byl v roce1987. Na středním můstku v německém Oberstdorfu se stal mistrem světa a vyhrál anketu o nejlepšího sportovce tehdejšího Československa. O pět let později si na krk pověsil bronzovou medaili v soutěži družstev na olympijských hrách ve francouzském Albertville.

Po ukončení aktivní kariéry podnikal, byl také správcem frenštátských můstků. V roce 2003 málem přišel o život, když se s ním nad doskočištěm velkého můstku utrhla z pětimetrové výšky montážní plošina. Zlomil si šest žeber, praskla mu lebka a lékaři zjistili i drobné krvácení mezi mozkovou plenou a lebkou. Ze všech zranění se naštěstí brzy dostal.