Hlavní obsah

Lidé si v obálkách pletou umělý sníh s antraxem

Novinky, pno

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Nevhodný způsob marketingové propagace sportovní akce zvolila podle generálního ředitelství hasičů soukromá reklamní agentura. Ta poštou rozesílá obálky s pozváním na lyžařskou soutěž Jizerská padesátka. V obálce však adresát najde kromě pozvánky také umělý sníh, který má podobu bílého sypkého prášku. Lidé pak volají hasičům, že jim přišla podezřelá zásilka. Obávají se, že je v obálce antrax nebo jiná nebezpečná látka.

Článek

Operační dispečinky hasičů již zaznamenaly první telefonáty o nálezu nebezpečné látky od lidí, kteří pozvánku dostali. Hasiči tak v několika případech vyjížděli zbytečně.

Hasiči považují toto jednání agentury za krajně nevhodné. "Běžný občan nedokáže umělý sníh odlišit od antraxu nebo jiné nebezpečné látky. Za současné situace, kdy probíhá boj s terorismem, tak jde o zbytečné jitření emocí občanů a vyvolávání paniky," uvedl mluvčí generálního ředitelství hasičů Petr Kopáček.

Podle hasičů může vést tento nevhodný marketingový tah k otupení pozornosti lidí vůči nálezu potenciálně nebezpečných látek a zásilek. "Proto varujeme před podobnými aktivitami a žádáme všechny firmy a občany, aby se do podobných nedomyšlených akcí v budoucnu nepouštěli," doplnil Kopáček.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám