Hlavní obsah

Reklama na procházce

Papírové tašky, přestože nejsou fenoménem pouze posledních let, začínají dobývat svět obchodu v našich dnech s nebývalou silou. I když je hledisko ekologie jistě důležité, udržuje si papírová taška prim především jako luxusní obal.

www.paleco.cz

Článek

Podtrhnout a zvýraznit  dojem za nákupem a zbožím. To je, krom samotné funkce obalu, to zásadní co papírová taška nabízí.  Není pak „pouze“ obalem, který vypadá po všech stránkách luxusně a neztrácí svou propagační funkci a účel. Dál slouží k propagaci zboží či firmy i další dny po samotném nákupu, často doslova do „roztrhání těla“ svým novým majitelem . A toho dnes obchodníci a firmy využívají ve stále větší míře. Papírová taška dnes dokonale předvádí svůj vliv na zákazníka a okolí.

www.paleco.cz

PALECO, jako specialista na výrobu papírových tašek, je na našem trhu pojmem. A to nejenom tradicí (letos je to již 21 let co firma působí na trhu), ale především šíří poskytovaných služeb, servisem a kvalitou svých výrobků. To je důležité hlavně z hlediska ceny – díky zkušenostem je možno klientovi navrhnout optimum pro jeho peněženku.

www.paleco.cz

Dnešní doba přináší nepřeberné množství výrobních postupů a správná volba k účelu a ceně je zásadní. „Právě proto zákazníci oceňují, že PALECO přistupuje k „vývoji“ finálního výrobku se svou dlouholetou zkušeností“ říká Tomáš Beran, majitel firmy a pokračuje „ fenomén doby a to nové technologie samozřejmě neopomíjíme. Snažíme se to nejlepší z nich zavádět do výroby a hledáme stále nové možnosti, jak přinášet novinky“.

Výběr článků

Načítám