Hlavní obsah

AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu, zdarma nabízí lékařské konzultace po telefonu

Novinky, AXA

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Dobrou pojišťovnu, která je partnerem nejen svých klientů, poznáme v těžkých časech. AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu, všem bez rozdílu nabízí bezplatné lékařské konzultace po telefonu a na Facebooku spustila chatbota ke koronaviru.

Foto: AXA

AXA zdarma nabízí lékařské konzultace po telefonu a informačního chatbota

Článek

Onemocnění COVID-19 ohrožuje nejen zdraví, ale i náš příjem. Kvůli jeho šíření a vyhlášenému stavu pandemie mohou ale lidé narazit na to, že jsou některé pojistné události uvedeny mezi výlukami z pojištění nebo se na ně vztahuje zastropování vyplacené pojistné částky. Klientů skupiny AXA Česká republika a Slovensko se tato omezení netýkají.

"Životní pojištění AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě v případě hospitalizace, pracovní neschopnosti či úmrtí, a to i v případě pandemie," uvádí Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Využijte Telemedicínu i chatbota

Všichni bez rozdílu, tedy nejen klienti AXA, mohou nově využívat možnosti konzultací zdravotního stavu po telefonu přímo s lékařem. „Asistenční služba Telemedicína je bezplatně dostupná všem, ať jsou nebo nejsou našimi klienty. Chceme tak v době vyhlášených omezení pomoci lidem, které trápí zdravotní obtíže. Stejně tak chceme svým dílem ulehčit českému zdravotnictví, které směřuje veškeré své kapacity do boje s koronavirem, za což jim patří náš velký dík. Pro přístup k Telemedicíně si stačí zdarma nainstalovat aplikaci AXA Health Keeper a zaregistrovat se,“ vysvětluje Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku.

„Nově jsme spustili také informačního chatbota. Ten běží na platformě Facebook Messenger. Všichni její uživatele se pomocí pár kliknutí mohou dozvědět odpovědi na nejčastější otázky spojené s koronavirem a rady a tipy, jak se co nejlépe starat o své zdraví. Našim klientům je určena vyhrazená sekce na internetových stránkách AXA, kde naleznou odpovědi také ve formě videí,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Klienti AXA navíc v konverzačním rozhraní naleznou důležité informace spojené s jejich smlouvami či pojistným krytím. Ke komunikaci s chatbotem stačí kliknout na facebookové stránce https://www.facebook.com/AXACeskarepublika na tlačítko „poslat zprávu“ nebo v aplikaci Messenger napsat do vyhledávače AXA Česká republika.

Vyřiďte vše online

Klienti skupiny AXA Česká republika a Slovensko mohou řešit většinu úkonů tykajících se smluv online a to odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu.

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz.

Výběr článků

Načítám