"V povědomí zákazníků jsou jednou ze subjektivních překážek nakupování zboží na Internetu možné komplikace s případnou reklamací porouchaného elektrospotřebiče", připomíná Petr Šebek, obchodní ředitel firmy K.D.Marketing s.r.o., která Obchodní-dům.cz  provozuje. "Z tohoto důvodu jsme jako první internetový prodejce v České republice umožnili zákazníkům, aby si jediným kliknutím zobrazili aktuální seznam nejbližších servisních míst výrobků dané značky a typu a získali tak klid a potřebnou jistotu, že nákup na Internetu je bezpečný i z hlediska budoucího servisu zboží", dodává Petr Šebek.

Službu Servisní místa zákazníci naleznou na všech stránkách s detailními informacemi o zboží (viz např. stránka s automatickou pračkou Candy CTE 111 s akční 45% slevou). Vše funguje velmi jednoduše - zájemce o informace pouze vybere ze seznamu ve spodní části stránky požadovaný okres (značka a typ výrobku jsou automaticky předvyplněny). Po stisknutí tlačítka se ihned zobrazí seznam nejbližších servisů se všemi kontaktními informacemi. Díky nové funkci Obchodního-domu.cz má zákazník jistotu, že v případě poruchy spotřebiče má příslušný servis výrobku vzdálený jen jedno kliknutí myši.

 "Nová funkce Servisní místa potvrzuje, že naše poslání maximálně ulehčovat nákup zákazníkům není jen prázdnou frází. Obchodní-dům.cz je jediný internetový obchod s domácími spotřebiči a elektronikou u nás, který se zákazníkům věnuje i v tomto směru", uzavírá Petr Šebek.

Obchodní-dům.cz

Obchodní-dům.cz , jeden z nejvýznamnějších a největších českých internetových obchodů, úspěšně prodává zákazníkům domácí spotřebiče a elektroniku už od roku 1998. Posláním je maximálně usnadňovat život zákazníkům a přinášet jim pohodlný a výhodný nákup.

 Zásadní konkurenční výhodou je vlastní doprava zboží k zákazníkovi, díky které zákazník získává možnost zboží dopravit téměř v kteroukoli hodinu a den spolu s předáním výrobku a souvisejícími službami.