Hlavní obsah

Pádné důvody, proč přejít na IP telefonii

Novinky, Contactel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jak může firma snížit své rostoucí účty za volání, datové služby a internet?

Článek

Každá firma potřebuje pružně komunikovat se svými zákazníky, partnery, pobočkami. Žádná se proto dnes neobejde bez telefonu, internetu a elektronické pošty. Jenže náklady na jejich provoz jsou stále tak vysoké. Kde se tedy dá ušetřit na rostoucích účtech za telefon a internet?

Optimální řešení

Optimální je spojit přenos hlasu, přenos dat, funkce pobočkové ústředny a připojení k internetu do jednoho jednoduchého balíku, který navíc dokáže ušetřit peníze. A to je služba Contactel Forum .

Contactel Forum

Vše je založeno na efektivním využití moderní technologie, IP telefonii, kdy komunikace neprobíhá primárně přes veřejnou telefonní síť, ale přes internet.

Spojení tří klíčových komunikačních kanálů tak přináší snížení nároků na ovládání, náklady a údržbu, současně je zajištěna vysoká kvalita a spolehlivost.

Výhody sloučení hlasových, internetových i datových služeb na jednom přístupovém okruhu jsou ještě zřetelnější, pokud má vaše firma několik poboček. Můžete nastavit jednotný číslovací plán pro všechny pobočky a volání mezi nimi je zdarma.

Další podstatnou výhodou je, že nemusíte pořizovat nákladnou pobočkovou ústřednu. Ústředna zahrnutá v této službě je virtuální a je umístěna přímo u provozovatele služby, takže odpadají starosti se správou a údržbou. Virtuální ústředna má možnosti nejen srovnatelné, ale větší, než ústředna klasická.

Contactel Forum se vyplatí i v porovnání s investicí potřebnou při rozšiřování telefonní ústředny. Konfigurace ústředny se spravuje prostřednictvím jednoduché internetové aplikace, což můžete udělat ve své kanceláři nebo kdekoli jinde. Provozní údaje máte okamžitě k dispozici.

Tomu, kdo řídí firmu, služba usnadní také stanovení pravidel pro používání komunikačních prostředků zaměstnanci, může např. rozlišit služební a soukromé hovory.

Jedinečné IP řešení Contactel Forum si můžete vyzkoušet v kancelářích společnosti Contactel v Praze, Plzni, Brně, Ostravě a Liberci. Více informací a pozvání na snídani v předváděcí místnosti naleznete na www,contactel.cz/forum nebo se obraťte přímo na obchodního zástupce společnosti Contactel na bezplatném telefonním čísle 800 55 56 57.

Výběr článků

Načítám