Řešení na míru

Zákazník původně zamýšlel pořídit novou telefonní pobočkovou ústřednu pro 80 linek a připojit ji k veřejné telefonní síti prostřednictvím linky ISDN 30. Přístup k internetu měla zajišťovat linka o kapacitě 2 Mbps. Contactel navrhl využít řešení Contactel Forum, založené na IP telefonii, s virtuální pobočkovou ústřednou IP Centrex a jedinou přístupovou linkou 2 Mbps.

Službou Contactel Forum získala Nutricia DEVA, a.s. přenos hlasu, přenos dat, funkce pobočkové ústředny a připojení k internetu v jednom uceleném balíku, který poskytuje nejenom nadstandardní funkce, ale dokáže také ušetřit peníze (www,contactel.cz/forum).

Výhody služby Contactel Forum

  • nadstandardní funkce virtuální pobočkové ústředny
  • vzdálený přístup k uživatelskému profilu odkudkoli prostřednictvím internetu (např. pro nastavení přesměrování nebo kontrolu zmeškaných hovorů)
  • integrace s PC
  • snazší a efektivnější správa celého řešení díky jednotné platformě
  • úspora nákladů
  • snadná rozšiřitelnostpřizpůsobení celého řešení podle aktuálních potřeb firmy díky různým typům licencí

Podstatnou výhodou řešení je virtuální ústředna, umístěná přímo u provozovatele služby, takže odpadají starosti se správou a údržbou. Virtuální ústředna má možnosti nejen srovnatelné, ale dokonce větší než ústředna klasická.

Jedinečné IP řešení Contactel Forum si můžete vyzkoušet v kancelářích společnosti Contactel v Praze, Plzni, Brně, Ostravě a Liberci. Více informací a pozvání na snídani v předváděcí místnosti naleznete na www,contactel.cz/forum nebo se obraťte přímo na obchodního zástupce společnosti Contactel na bezplatném telefonním čísle 800 55 56 57.