Hlavní obsah

Náš zákazník, náš pán!

Novinky, CzechTourism

Restaurací i hotelů je dnes mnoho. Jak ale mezi nimi vybrat ty podniky, kde se budete cítit dobře a kde vyjdou vstříc vašim přáním? Značka Q vám usnadní orientaci. Vhodně napoví, kam jít a kde je zákazník vždy na prvním místě.

Foto: CzechTourism

Náš zákazník, náš pán!

Článek

Většina restaurací a ubytovacích zařízení má pro své zákazníky webové stránky. U restaurací se dozvíme, na jakou kuchyni se můžeme těšit, dokonce si můžeme vybrat z jídelního lístku. Fotogalerie nám poskytne pohled do restaurace, takže máme před návštěvou představu, kam jdeme. Hotel nám ukáže nabídku a zařízení jednotlivých pokojů, představí nám okolí.

Jak ale máme poznat atmosféru ve vytipovaném podniku? Jak máme poznat, jak se tam chovají ke svým hostům, jak krásně nafocené jídlo chutná?

Foto: CzechTourism

Existuje mnoho recenzních portálů a různých žebříčků restaurací a hotelů, které nám pomohou s rozhodnutím, kde se najíst nebo kam jet na dovolenou.

Zařízení, kde máme jistotu, že zákazník je na prvním místě, jsou ale především certifikované organizace se značkou Q. Tady si můžete být jisti, že personál vždy a ochotně splní vaše přání. Že se v dotyčném podniku budete cítit příjemně a budete tak na posezení v restauraci nebo na svou dovolenou s odstupem času pozitivně vzpomínat.

Právě značka Q, kterou uděluje Český systém kvality služeb a spravuje Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, je tím správným poradcem pro všechny cestovatele.

Foto: CzechTourism

Pokud tedy chcete mít jistotu, že v podniku, který si vyberete, dostanete vše, na co máte nárok, vyhledávejte certifikované poskytovatele služeb, kteří se mohou prokázat značkou Q. Seznam organizací a firem poskytujících služby oceněné značkou Q naleznete na stránkách www.sluzbyQ.cz.

Jestliže vyhledáte zařízení se značkou Q, nemusíte se obávat zeptat personálu na cokoli nebo projevit svá přání. V certifikovaných zařízeních se to od vás dokonce očekává. Poskytovatelé služeb chtějí své služby zlepšovat, a proto vítají jakoukoli zpětnou vazbu ze strany zákazníků. Užijte si tedy pohody a služeb v certifikovaných podnicích a nechte se jednoduše hýčkat.

Foto: CzechTourism

Tento článek je součástí značky „Q“. Tato značka kvality je udělována českým hotelům, penzionům, restauracím, informačním centrům a dalším organizacím působícím v cestovním ruchu. Ti, kteří již tuto prestižní značku získali, na sobě aktivně pracují a znamenají pro své klienty záruku certifikované kvality služeb. Kdo všechno značku získal, najdete na webu Služby Q. Značka je udělována v rámci Českého systému kvality služeb a organizace, které splní stanovené parametry, obdrží certifikát kvality a s ním právo užívat značku „Q“.

Výběr článků

Načítám