Hlavní obsah

Vyrazte na hory za službami „Q“

Komerční článekCzechTourism

Pokud chcete udělat radost svým dětem, které se těší na prázdniny, a užít si zimní dovolenou se svými blízkými, rozhodně se vám vyplatí pečlivě vybírat, do kterého lyžařského střediska zamíříte, ve kterém hotelu nebo penzionu se ubytujete a jakých služeb využijete. Významným pomocníkem může být značka „Q“.

Foto: CzechTourism

Vyrazte na hory za službami „Q“

Článek

Už Ernest Hemingway říkal, že zábavu je třeba vždy pečlivě naplánovat. O rodinném výletu v zimě na hory to platí dvojnásob. Proto je nutné zvolit správné místo, kde si volný čas se svými blízkými opravdu užijeme. Na společné dovolené chceme mít čas pro sebe, nemuset se starat o problémy s ubytováním, stravováním, zapůjčením potřebného sportovního vybavení, sháněním lyžařského instruktora pro ratolesti a podobně. To vše je úkolem profesionálů pracujících v cestovním ruchu.

Foto: CzechTourism

Jak poznat kvalitu?

Můžete si samozřejmě vybrat na základě inzerátů a reklamy nebo dát na doporučení a zkušenosti svých známých. Mnohem spolehlivější je ale najít takové služby, které mají značku kvality „Q“. Tu poskytuje Český systém kvality služeb, který spravuje Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism. Poskytovatelé služeb, kteří se do systému zapojí a projdou úspěšnou certifikací, tuto značku získají. Může jít o hotel, restauraci, lyžařský areál, lyžařskou školu či turistickou atrakci. Pokud na takové zařízení narazíte, budete vědět, že se jedná o certifikovanou kvalitu služeb, na kterou je opravdu spolehnutí. Seznam těchto organizací a firem naleznete na stránkách Českého systému kvality služeb: www.sluzbyQ.cz.

Foto: CzechTourism

Nebojte se zeptat nebo mít připomínky

Nabídek na zimní dovolenou a s ní spojené služby je na trhu už relativně hodně. Ale ať již jde o lyžařský areál, lyžařskou školu pro děti nebo wellness pro chvíle odpočinku, určitě se vám vyplatí vyhledat zařízení se značkou „Q“. Takových je již na našem trhu mnoho a další stále přibývají. U certifikovaného poskytovatele služeb se také nemusíte bát na cokoli zeptat, projevit své osobní přání nebo upozornit na něco, s čím jste nebyli úplně spokojeni. Poskytovatelé služeb jsou vděční za každou zpětnou vazbu, protože chtějí své služby stále zlepšovat podle tužeb svých zákazníků. Hlavním cílem je, aby se klient, který k nim přijde, cítil opravdu dobře, užil si služby co nejlépe a pokud možno se na místo rád vracel.

Při zimní dovolené se tedy více než kdy jinde vyplatí aktivně vyhledávat kvalitu a požadovat co nejlepší služby. Kromě vlastního komfortu a skutečně pohodové dovolené přispějete i k všeobecnému růstu kvality služeb v cestovním ruchu.

Foto: CzechTourism

Tento článek je součástí značky „Q“. Tato značka kvality je udělována českým hotelům, penzionům, restauracím, informačním centrům a dalším organizacím působícím v cestovním ruchu. Ti, kteří již tuto prestižní značku získali, na sobě aktivně pracují a znamenají pro své klienty záruku certifikované kvality služeb. Kdo všechno značku získal, najdete na webu Služby Q. Značka je udělována v rámci Českého systému kvality služeb a organizace, které splní stanovené parametry, obdrží certifikát kvality a s ním právo užívat značku „Q“.

Výběr článků

Načítám