Hlavní obsah

ŠKODA AUTO je už na levelu 4

Komerční článekŠkoda Auto a. s.

Autonomní řízení je jednou z inovací, která v budoucnu zásadně změní automobilový svět. Pojďte nám ve ŠKODA AUTO pomoci dosáhnout levelu plné automatizace. Staňte se součástí Technického vývoje a tvořte s námi budoucnost.

Foto: Škoda Auto a. s.

Emobility driver

Článek

Autonomní řízení udělá dopravu plynulejší a bezpečnější. S různými funkcemi se můžeme setkat už dnes. Možná je používáte a ani nevíte, že jsou základem pro budoucí plně automatickou jízdu.

Autonomní řízení udělá dopravu plynulejší a Automobilový svět se nachází na 2. stupni autonomního řízení, ale Technický vývoj ve ŠKODA AUTO se už dnes zabývá technologiemi patřícími do 4. stupně. A co pokroku brání? Podle Roberta Pěničky, který se ve ŠKODA AUTO věnuje budoucnosti autonomního řízení, je technika pro funkce odpovídající 3. stupni už k dispozici. Dodává však, že na její použití v běžném provozu ještě není připravena legislativa.S různými funkcemi se můžeme setkat už dnes. Možná je používáte a ani nevíte, že jsou základem pro budoucí plně automatickou jízdu.

Foto: Škoda Auto a. s.

Autonomní řízení

 Stupně automatizace

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici.

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení.

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat.

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat. 3: PODMÍNĚNÁ

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat. 3: PODMÍNĚNÁ Systém může plně převzít kontrolu nad vozidlem.

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat. 3: PODMÍNĚNÁ Systém může plně převzít kontrolu nad vozidlem. 4: VYSOKÁ

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat. 3: PODMÍNĚNÁ Systém může plně převzít kontrolu nad vozidlem. 4: VYSOKÁ Člověk už nemusí řídit.

 Stupně automatizace 0: ŽÁDNÁ Sem patří většina dnešních vozů na silnici. 1: PODPORA ŘIDIČE Elektronika v autě může mírně zasahovat do řízení. 2: ČÁSTEČNÁ Auto umí různé funkce kombinovat. 3: PODMÍNĚNÁ Systém může plně převzít kontrolu nad vozidlem. 4: VYSOKÁ Člověk už nemusí řídit. 5: PLNÁ

Stroj zvládá úplně všechny situace.

Foto: Škoda Auto a. s.

Vize

Právě teď rozšiřujeme tým technického vývoje, více informací najdete na www.skoda-kariera.cz/vyvoj.

Výběr článků

Načítám