Díky kioskům mohou rychle sami návštěvníci získat požadované informace, nebo vyplnit dotazníky a odlehčit tak například informačním přepážkám. Uživatelům lze také povolit přístup na veřejný internet a zpříjemnit jim tak čekání. Jednotlivé kiosky lze umístit přímo, například na úřadě, nebo jednotlivě lokalizovat pro pobočky společností v neomezeném počtu, a to na základě předpokládaného potenciálu využitelnosti.

Řešení společnosti SkyNet spočívá v připojení kiosků do sítě internet prostřednictvím bezdrátového připojení, ADSL nebo pevné linky. Připojení samotné centrály pro jednotlivé kiosky je hostováno přímo u společnosti SkyNet.

Autorizovaný přístup pro vyhrazené osoby je realizován přes USB klíče se zajištěním ověření identity a práv uživatelů. Toto řešení dále zahrnuje i zpracování portálu, statistik a dohledové služby.

Díky využívání těchto kiosků lze následně zpracovat i demografický průzkum uživatelů. Lze například zjistit, jak často tuto službu využívají, k jakým účelům, zda jde o muže či ženu, věk, a další informace.

Mezi významné klienty společnosti SkyNet, kteří v současnosti tuto službu využívají, patří například Všeobecná zdravotní pojišťovna.

O společnosti SkyNet, a.s.

Společnost SkyNet, a.s. , člen skupiny SlovaNet Group, vlastněná nizozemskou společností SlovaNet B.V. s hlavními akcionáři fondy skupin Advent International, ECM, FondElec a Genesis Capital, působí na trhu telekomunikačních služeb již deset let. Společnost se řadí mezi nejvýznamnější alternativní operátory poskytující rozsáhlou škálu hlasových, datových, internetových a bezpečnostních služeb. Nabízí svým klientům komplexní služby s důrazem na individuální přístup ke každému klientovi, kvalitu a bezpečnost. Společnost spravuje celorepublikovou síť se 120 přípojnými body v České republice.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Marcela Havlíčková

marketingové oddělení

telefon + 420 541 594 159

e-mail: marcela.havlickova@skynet.cz