Hlavní obsah

Stovka zadarmo

Strom, který plodí stovky. Nesmysl? Jak myslíte. Obecné tvrzení totiž vyvrátila společnost Centropol. Díky unikátnímu projektu ukázala přesný opak. Tzv. kilovník vzbuzuje dojem, že to, co učíme děti, je v rozporu. Nenechte se mýlit.

Peníze nerostou na stromě!

Článek

Logika věci by nás měla donutit se nad takovou skutečností minimálně zamyslet. Jednoduché tvrzení se opírá o myšlenku, která má ovšem pro každého jinou obsahovou hodnotu. Stovka je prokazatelně nemalá částka, která samozřejmě vždy vychází z osobního postoje ke stavu peněženky. Vnímání skutečné hodnoty stokorunové bankovky se odvíjí až od naší potřeby a následně způsobu, jak a za kolik ji můžeme uspokojit. Finanční gramotnost v Česku pokulhává a je více než na místě v lidech otevřít témata efektivních investic a hospodaření domácností.

Stovka zadarmo

Stovka zadarmo

Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá, a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. Stačí mít poslední vyúčtování a podepsat plnou moc a dál už se o nic nestaráte,“ dodává obchodní ředitel společnosti Centropol Tomáš Hlaváček. Dobrotivost bez postranních úmyslů není na pořadu dne. Jak spotřebitel, který se rozhodne vyzrát na nabídky, tedy srovná jablka s hruškami? Těžce. Celé je to o důvěře. Nezbývá než si najít partnera, který bude šetřit společně s Vámi. Česká nálada je spíše skeptická ke všem promoakcím a zjišťování veřejného mínění. Zpočátku bývá ostražitá na svoje soukromí, avšak vcelku otevřená změnám, což dává možnost vzniku dalších a dalších nabídek.

Stovka zadarmo

Jako přední česká energetická společnost se Centropol snaží o to být blíže svým zákazníkům. „Pro Centropol je tato kampaň a s ní i otevírání nových poboček otázka firemní kultury. Zákazník je pro nás více než pouhé číslo na faktuře, proto bychom do konce roku rádi otevřeli zákaznická centra v každém kraji v České republice. Věříme, že to zákazníci ocení.“ říká Tomáš Hlaváček.

Stovka zadarmo

Rodinná peněženka je citlivé a hodně diskutované téma napříč sociálními vrstvami. Nikdo nechce platit zbytečně, pokud mu z toho nevyplyne nutně nějaký zážitek. Hodnota stokoruny se tedy liší objemem nakoupených věcí. Co si koupíte za stovku vy?

Výběr článků

Načítám