Hlavní obsah

Jak se v zimě vyhnout problémům

V zimním období některým z nás může přidělat vrásky nepříjemnost, která dříve či později potká každého odběratele zemního plynu. Jde o poruchu plynového spotřebiče, kdy kromě až několikatisícových nákladů spojených s opravou, může být problémem i zajištění servisního technika. Co tedy s tím?

http://www.ppas.cz/

Článek

Řešení může být snadné a poměrně nečekané, a to zkusit se obrátit na svého dodavatele plynu. Někteří z nich totiž poskytují svým zákazníkům v těchto záležitostech účinnou pomoc v podobě asistenčních služeb. Nutno však podotknout, že jich v tuzemsku zatím není mnoho. Pokud však jste zákazníkem právě jednoho z nich, máte z velké části vyhráno a po starostech. Například zákazníci Pražské plynárenské mohou využít službu POMOC 24, jejímž prostřednictvím jim firma zajistí, při splnění určitých podmínek, opravu zdarma nebo s  finanční spoluúčastí.

http://www.ppas.cz/

Zákazníkům k některým svým cenovým produktům dále nabízí zdarma také kartu AXA Assistance, což je program pojištění asistenčních služeb v domácnosti nebo vouchery na čerpání servisních služeb. Řešení společnost nabízí ale i v případech, kdy oprava porouchaného spotřebiče již není možná.  Za zvýhodněných podmínek zajišťuje pro své zákazníky nejen plynové kotle od renomovaných výrobců jako například Viessmann nebo Baxi, ale třeba i plynová topidla různých značek a typů. Prostřednictvím svých partnerů zajistí i odbornou montáž, uvedení spotřebiče do provozu a stejně jako v případě oprav se na nákladech souvisejících s montáží, při splnění určitých podmínek, i finančně spolupodílí.

Výběr článků

Načítám