Spolupráce s rockovou kapelou je pro SOČR výjimečná a tomu odpovídala i příprava. „Při klasickém koncertu v Rudolfinu sice domluvíme dirigenta a sólisty například rok a půl dopředu, ale poté není třeba několik měsíců intenzivních příprav. Tady ano,“ říká ředitel SOČR Jakub Čížek. „Dbali jsme hodně na samotnou hudbu. Chtěli jsme po Tata Bojs pečlivý výběr písniček a poctivé aranže.“

Symfonický orchestr Českého rozhlasu pod vedením dirigenta Tomáše Braunera

Symfonický orchestr Českého rozhlasu pod vedením dirigenta Tomáše Braunera

FOTO: Symfonický orchestr Českého rozhlasu

Zároveň se orchestr protentokrát přesunul do Fora Karlín. Jak přiznává Čížek, jedním z hlavních důvodů bylo optimální ozvučení. „Druhým motivem bylo otevření Fora Karlín s ambicí nového kulturního centra v Praze. Když jsem ten sál viděl poprvé, velmi na mě zapůsobil. Pro mě je to taková nová Lucerna,“ dodává.

Milan Cais se vydal během koncertu mezi diváky

Milan Cais se vydal během koncertu mezi diváky

FOTO: Symfonický orchestr Českého rozhlasu

Že výsledek stál za to, potvrzuje i Milan Cais z Tata Bojs: „Cítil jsem od začátku z publika pozitivní energii, která navíc k závěru gradovala. Užívali jsme si po delší době i společné písničky s našimi hosty Klárou Nemravovou a Clarinet Factory. Byl to speciální koncert a pro nás speciální zážitek,“ a dodává: „říkal jsem si, že když se nám na konci podaří pár lidí zvednout ze židlí, bude to úspěch. Ale že bude celé Forum s námi tančit a zpívat, mě opravdu překvapilo.“

Dva hudební světy: baskytarista Mardoša a šedesátihlavý symfonický orchestr

Dva hudební světy: baskytarista Mardoša a šedesátihlavý symfonický orchestr

FOTO: Symfonický orchestr Českého rozhlasu

Orchestru s Tata Bojs se podařilo zvednout zcela zaplněné Forum Karlín ze židlí

Orchestru s Tata Bojs se podařilo zvednout zcela zaplněné Forum Karlín ze židlí

FOTO: Symfonický orchestr Českého rozhlasu