Zajímat se o klienta. Neustále aktivně přemýšlíme nad tím, jak bychom jednali v botách klienta se znalostmi banky. Musíme znát svoje možnosti, svoje schopnosti a hrát s otevřenými kartami, protože jinak partnerství nefunguje. A samozřejmě snažit se poradit ve prospěch klienta, protože pak je to i v náš prospěch.

Hledat příležitosti. Kdysi existoval trh bank. Bankéř si vybíral, komu poskytne svůj produkt. To již dnes neplatí. Dnes je trh klienta. Banky nejsou jediné možné řešení ani pro financování ani pro zhodnocení volných zdrojů. Konkurence na trhu je velká a pořád roste, což znamená, že se jako bankéři musíme o to více snažit, abychom si stávající klienty udrželi a aktivně se zasazovali o získání nových.

Široká nabídka. U korporátních klientů nejde o jednotlivé produkty, ale o komplexní řešení na míru klientovi. Je nutné jim umět zajistit komplexní podporu a poradenství v oblastech financování, a to včetně strukturovaných, syndikovaných a exportních úvěrů, cash managementu a treasury.

Více se dozvíte na www.rb.cz