Zpoždění, ztráta a krádež zavazadel

Pokud jste přišli o své zavazadlo z důvodu ztráty, zpoždění nebo krádeže, obraťte se vždy prvně na veřejný subjekt, u něhož škoda vznikla (např. dopravce, majitel ubytovacího zařízení). Trvejte na zápisu vzniku škody a následném uplatnění její náhrady, doklady si pak uschovejte pro pojišťovnu. Dobré cestovní pojištění vám totiž pokryje dobu čekání na zavazadlo i náhradu za krádež.

Zavinili jste autonehodu? Budete potřebovat právnickou pomoc!

V případě, že jste v cizí zemi způsobili autonehodu, budete potřebovat právnickou asistenci, která vám pomůže vyřešit složité papírování, řešení s policií i úředníky. Cestovní pojištění od Allianz proto pokrývá i tuto potřebu a to až do výše 35 000 Kč.

Storno cesty v případě nečekané nemoci…

Postihla vás před dovolenou událost, která vám nedovoluje odjet? Zjistěte si, zda vaše cestovní pojištění pokrývá úhradu stornopoplatků! Konkrétně Allianz vyplácí svým klientům až 80 % a pojistit si lze jak celý zájezd, tak i samostatné letenky, jízdenky a ubytování.

Štěstí přeje připraveným... a těm, kteří si umí užít každý okamžik

Pamatujte – štěstí přeje připraveným, proto si před cestou sjednejte cestovní pojištění online z pohodlí svého domova a nenechte si dovolenou ničím zkazit, protože i z každé nepříjemné situace si můžete odnést něco pozitivního! Pamatujte, že nejdůležitější je vždy to, s kým cestujete, a pokud se jedná o lidi, které máte rádi, uvidíte, že si dovolenou užijete na 100 %.