Pro zákazníky je každá ušetřená koruna dobrá, ale ostatní obchodníci to vidí jinak. Zákazníci by totiž podle nich za stejné zboží zaplatili klidně i více peněz a tento vzrůstající internetový konkurent je tedy "zbytečně" připravuje o zisky.

Vypadá to, že z nářků kamenných obchodníků si ale Internet Mall nic nedělá a ještě provokuje mediální komunikací ve stylu: "Za posledních 12 měsíců jsme obsloužili 50 tisíc zákazníků, dodali jim zboží za 0,5 miliardy Kč a pomohli jim ušetřit 70 miliónů." (přepis z rádia Kiss). Zeptali jsme se Ondřeje Fryce, ředitele společnosti, kde se těch 70 miliónů, které zůstaly v kapsách spotřebitelů, vzalo.

"Naše internetové obchody prodávají velké objemy zboží při nízkých jednotkových nákladech. Neplatíme velké nájemné ani platy prodavačům - z tohoto zásadního důvodu nás nikdo z kamenných obchodníků nemůže v cenách dostihnout." vysvětluje Fryc důvody principiálního rozdílu v cenách kamenných a internetových obchodníků. "Dělali jsme analýzu, o kolik průměrně zákazník zaplatí méně. Na drahé elektronice je to i o 20%, v průměru jsou pak ceny levnější o 14% - a to je právě oněch 70 miliónů z 0,5 miliardy našeho obratu za posledních dvanáct měsíců."

Podle všeho tedy slogan obchodů Internet Mall "...obchody, které si oblíbíte." platí pouze pro někoho. Obchodníci to jistě nebudou. Ostatně, posoudit to může každý sám na  www,mall.cz