Návštěvnost webů v lednu a únoru překonala šest milionů a počet telefonátů zájemců o koupi auta se zvýšil o pětinu na 56 000. Podle analýz těchto dat nyní nakupují ojeté vozy lidé, kteří jejich pořízení delší dobu odkládali.

Lidé už se nebojí náhlého propadu ekonomiky a jsou optimisticky naladěni. Je to naše prodejně nejsilnější zima od roku 2009,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Trvale stoupá zájem o vozy vyšších cenových kategorií v dobrém technickém stavu, kterých je obecně na českém trhu nedostatek. „Lidé se již lépe vyznají na trhu ojetých aut a požadují stále kvalitnější vozy. Proto se soustředíme na vozy nebourané, s nízkým nájezdem kilometrů, po prvním či druhém majiteli, s jasnou servisní historií,“ zdůraznila Topolová.

AAA AUTO odhaduje, že letos celkem prodá přes 62 000 automobilů. Největší středoevropský prodejce ojetých aut působí na trhu již 22 let, jen v Česku má 20 poboček a nabízí 7000 vozů. Za dobu své existence již „áčka“ obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků.