Levné volání pro pravidelné zákazníky. Přesně to je výhoda, kterou nabízí nový virtuální operátor COOP Mobil svým zákazníkům. Připravené jsou tarify pro předplacené karty, které zákazník může dobíjet prostřednictvím prodejen COOP, kupónů, nebo na internetu. Kromě toho nabízí COOP Mobil i dva paušální tarify se smlouvou a bez závazku, aby se zákazník nemusel upisovat na roky dopředu. Je pouze na zákazníkovi, jak se rozhodne službu COOP Mobil využívat. Tarify byly připraveny co nejpřesněji dle potřeb zákazníků. Díky tomu si vyberou jak nenároční klienti, tak náročnější. Kromě hlasových služeb mohou zákazníci využít i datové tarify a samozřejmostí je roaming pro volání ze zahraničí. Více informací naleznou zákazníci na www.coopmobil.cz.

Hlavní výhodou nového operátora COOP Mobil je odměňování pravidelných zákazníků prodejen COOP v rámci Bonusového programu. Program poskytuje slevu 20 % na volání a SMS po dobu jednoho kalendářního týdne každému, kdo v období jednoho kalendářního týdne nakoupí alespoň za 100 Kč na některé z prodejen COOP. Pokud zákazníci chodí do prodejen pravidelně, mohou trvale volat o 20 % levněji a ještě lépe zhodnotit již tak velice atraktivních ceny.

Stačí pouze nakoupit alespoň za 100 Kč na některé z prodejen COOP

Stačí pouze nakoupit alespoň za 100 Kč na některé z prodejen COOP

FOTO: Svaz českých a moravských spotřebních družstev

Další výhodou je účtování po vteřinách, na rozdíl od většiny stávajících operátorů, kteří stále zákazníkovi počítají první minutu a poté teprve jednotlivé vteřiny. COOP Mobil se chce také přiblížit potřebám zákazníků, kteří u předplacených karet chtějí dobíjet co nejmenší částky. Podařilo se tak připravit možnost dobíjení již za 150 Kč, což je nejnižší hodnota ze všech operátorů.

Projekt virtuálního operátora vznikl v souvislosti se strategií Skupiny COOP nabízet zákazníkům tzv. služby s přidanou hodnotou tak, aby za nimi nemuseli dojíždět do větších měst. Telekomunikace jsou nedílnou součástí dnešního života a založení COOP Mobilu tak bylo logickým krokem. Osloveny proto byly významné firmy z oblasti telekomunikací. Jedná se o společnost Vodafone na straně operátora a Materna v roli technického zajišťovatele. Během přípravy projektu bylo zjištěno, že většina zákazníků volá výrazně dráž, než jaké ceny nabízí COOP Mobil. Stávající virtuální i současní operátoři cílí především na města a regiony jsou opomíjeny. Po náročné přípravě se tak podařilo spustit operátora, který je dělaný přesně na míru pro zákazníky COOP. S tím souvisí i intuitivní internetová samoobsluha na www.coopmobil.cz, kde mohou zákazníci například jednoduše sledovat detailní výpisy svých hovorů.

Do budoucna je plánováno především rozšiřovat atraktivní cenové nabídky a bonusy spojené s pravidelným nakupováním v síti COOP. Kromě vyplácení bonusů na levnější volání a SMS chceme odměňovat zákazníky také přímo volnými minutami dle jejich nákupu a plánujeme spolupráci s výrobci a dodavateli na získávání odměn za nákup určitých výrobků. Pravidelní zákazníci by se tak mohli dočkat okamžiku, kdy budou při pravidelném nakupování volat zadarmo.

 

COOP Mobil

FOTO: Svaz českých a moravských spotřebních družstev

Skupina COOP:

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (SČMSD) sdružuje 53 spotřebních družstev, z toho 47 obchodních, která provozují dohromady téměř 2.800 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 400.000 m2 a zaměstnávají na 15.000 lidí. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO, COOP DISKONT a COOP STAVEBNINY. Spotřební družstva dosáhla v  roce 2011 souhrnný obrat ve výši 25,8 miliardy korun. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 11 středních odborných škol, manažerský institut, půjčovnu automobilů pod značkou Europcar, nebo společnost COOP Energy.