Proč jste se rozhodli spustit tuto novou službu?

Projekt vznikl v souvislosti se strategií Skupiny COOP nabízet našim zákazníkům tzv. služby s přidanou hodnotou tak, aby za nimi nemuseli dojíždět do větších měst. Telekomunikace jsou nedílnou součástí našeho života a založení COOP Mobilu tak bylo logickým krokem. Z našich průzkumů vyplynulo, že většina zákazníků volá výrazně dráž, než jaké ceny jsme jim schopni nabídnout my. Stávající virtuální i současní operátoři cílí především na města a regiony jsou opomíjeny. Po náročné přípravě se nám tak podařilo spustit operátora, který je dělaný přesně na míru pro naše zákazníky.

Jaké služby COOP Mobil nabízí?

COOP Mobil nabízí plnohodnotné telekomunikační služby. Máme připravené jak tarify pro předplacené karty, které zákazník může dobíjet prostřednictvím našich prodejen, kupónů, nebo na internetu. Kromě toho nabízíme i dva paušální tarify na smlouvu a bez závazku tak, aby se zákazník nemusel upisovat na roky dopředu a je pouze na něm, jak se rozhodne naši službu využívat. Tarify jsme připravili co nejpřesněji dle potřeb zákazníků. Díky tomu si vyberou jak nenároční klienti, tak náročnější. Kromě hlasových služeb mohou zákazníci využít i datové tarify, přenos čísla od svých současných operátorů a samozřejmostí je roaming pro volání ze zahraničí. Všechny informace si mohou zákazníci najít na našich webových stránkách www.coopmobil.cz

Zdeněk Jurička

Zdeněk Juračka

FOTO: Svaz českých a moravských spotřebních družstev

Čím se bude COOP mobil odlišovat od konkurence?

Naším prvotním cílem je prostřednictvím COOP Mobilu odměňovat pravidelné zákazníky prodejen COOP. Z tohoto důvodu jsme zavedli Bonusový program, který poskytuje slevu 20% na volání a SMS po dobu jednoho kalendářního týdne každému, kdo v období jednoho kalendářního týdne nakoupí alespoň za 100 Kč na některé z našich prodejen. Pokud zákazníci chodí do prodejen pravidelně, mohou trvale volat o 20% levněji a ještě lépe zhodnotit již tak velice atraktivních ceny.

Další výhodou COOP Mobilu je účtování po vteřinách, na rozdíl od většiny stávajících operátorů, kteří stále zákazníkovi počítají první minutu a poté teprve jednotlivé vteřiny. My chceme být vůči zákazníkům trvale férovější.

Chtěli jsme se také přiblížit potřebám našich zákazníků, kteří u předplacených karet chtějí dobíjet co nejmenší částky. Podařilo se nám tak vyjednat možnost dobíjení již za 150 Kč, což je nejnižší hodnota ze všech operátorů.

Postřehl jsem, že používáte v komunikaci hodně lidových motivů. Co Vás k tomu vedlo?

Jsme tradiční a ryze český prodejce potravin působící především v regionech. I v naší komunikace jsme se tak snažili vyzdvihnout typické lidové motivy, aby si zákazníci mohli COOP Mobil spojit s místy, kde bydlí a aby vše bylo co nejvíce osobní.

Plánujete nabídku služeb a tarifů v budoucnu nějak rozšiřovat?

Určitě plánujeme reagovat na aktuální situaci na trhu. Chceme zákazníkům vždy nabízet co možná nejvýhodnější služby. Do budoucna plánujeme rozšiřovat především množství slev a dále prohlubovat propojení pravidelného nakupování se slevami na telekomunikační služby. Všechny informace naleznou zájemci na adrese: www.coopmobil.cz.

Děkuji za odpovědi a přeji projektu všechno dobré.

COOP Mobil

COOP Mobil

FOTO: Svaz českých a moravských spotřebních družstev

Skupina COOP:

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (SČMSD) sdružuje 53 spotřebních družstev, z toho 47 obchodních, která provozují dohromady téměř 2.800 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 400.000 m2 a zaměstnávají na 15.000 lidí. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO, COOP DISKONT a COOP STAVEBNINY. Spotřební družstva dosáhla v  roce 2011 souhrnný obrat ve výši 25,8 miliardy korun. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 11 středních odborných škol, manažerský institut, půjčovnu automobilů pod značkou Europcar, nebo společnost COOP Energy.