Velkou soutěž vyhlásila Česká spořitelna spolu se spuštěním nového marketingového konceptu Rodina nás baví. Jak se můžete do soutěže, jež má dvě části, zapojit?

Stačí na portál www.rodinanasbavi.cz vložit obrázek, který namaluje vaše dítě na téma rodinný sen. Tím se dostáváte do hlasovací části soutěže. V ní můžete získat dovolenou u moře, dovolenou na horách, herní konzoli Xbox 360 250 GB Kinect Bunde či víkend v akvaparku Čestlice.

Velká rodinná soutěž: Vyhrajte 200 000 za jediný obrázek

Velká rodinná soutěž: Vyhrajte 200 000 za jediný obrázek

K tomu, abyste se mohli zapojit i do velké tipovací soutěže o splnění rodinného snu, stačí zajít do kterékoliv pobočky České spořitelny a vzít s sebou nakreslený obrázek rodinného snu. Přímo na pobočce si zároveň zatipujete správnou odpověď na soutěžní otázku:  Kolik obrázků celkem přinesou klienti do poboček v období 1. 9.–30. 9. 2013? Poradce vás tak zapojí do soutěže o výhry v hodnotě 200 000, 100 000 a 50 000 Kč.

Více informací k této části soutěže se také dozvíte na stránkách www.rodinanasbavi.cz, kam můžete nahrát obrázek i sami a vložit svůj tip. Potřebujete k tomu pouze soutěžní kód, který získáte na každé pobočce České spořitelny. Doma pak stačí obrázek nakreslit a jednoduše ho na soutěžní web vložit.

Soutěží to nekončí

Rodinná kampaň České spořitelny bude pokračovat i po skončení soutěže. Na portálu www.rodinanasbavi.cz nahradí soutěž inspirativní nápady, jak trávit volný čas s dětmi. Najdete zde například tipy na výlety a hry, které budete moci doplnit o vlastní nápady.

Velká rodinná soutěž: Vyhrajte 200 000 za jediný obrázek

Velká rodinná soutěž: Vyhrajte 200 000 za jediný obrázek

Spolu s kampaní Rodina nás baví připravila Česká spořitelna zvýhodněné rodinné účty. Stačí si v září založit Osobní účet se službou Rodina a vaši nejbližší budou mít účty zdarma, stejně jako platby v rámci rodiny.

Nabídka rodinných produktů České spořitelny tím ale nekončí. Pro nejmenší je připravena  třeba Dětská vkladní knížka, se kterou jim můžete spořit s  úrokem 2,5 %, a pro mladé nový FRESH účet se spoustou vychytávek.