Hlavní obsah

Prokazatelný rozdíl

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Dnes se společnost Nu Skin® odlišuje od konkurence svou schopností prokazovat, že má skutečně nejlepší pracovníky, nejlepší produkty, kulturu a příležitost v odvětví přímého prodeje, péče o pokožku a wellness.

Nu Skin

Článek

Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE:NUS) je globální společnost přímého prodeje, která distribuuje vysoce kvalitní výrobky proti stárnutí v katogorii osobní péče a výživových doplňků prostřednictvím dvou výrazných značek: Nu Skin® a Pharmanex®. Společnost byla založena v roce 1984 v Provu ve státě Utah a v současnosti působí na 53 mezinárodních trzích v Americe, Asii a Tichomoří, Evropě, Africe a na Středním východě. Vize zřetelně zachycuje dlouhodobý cíl Nu Skin stát se společností, která je celosvětově v popředí přímého prodeje tím, že pro své distributory generuje větší příjmy, než kterákoliv jiná společnost.

Po celém světě pracuje pro společnost více než 900 000 aktivních nezávislých distributorů.

Nu Skin demonstruje svou tradici inovace prostřednictvím komplexního anti-ageingového produktového portfolia, nezávislé obchodní příležitosti a firemních iniciativ sociální zodpovědnosti.

Společnost zaměstnává více než 75 vědeckých pracovníků, kteří pravidelně spolupracují s prvotřídními odborníky z Vědecké dozorčí rady Nu Skin® pro anti-ageing.

Vůdčí vědecké postavení společnosti Nu Skin v oblasti péče o pleť a výživy jí také vysloužila pozici přední anti-ageingové společnosti, čehož důkazem je jedinečná technologie ageLOC® zaměřující se na stárnutí u jeho zdroje. Produkty proti stárnutí společnosti představují novou produktovou řadu ageLOC®, včetně systému denní péče o pleť ageLOC® Transformation, ageLOC® Future Serum, ageLOC® Edition Galvanic Spa® System II a nutričního doplňku R2.

Nu Skin působí na českém trhu od roku 2008. Toto rozšíření přidalo další hodnotu rostoucímu úspěchu společnosti ve východní Evropě.

V těchto dnech je Česká republika nejdynamičtěji rostoucím trhem v regionu.

Nu Skin je jako společnost hrdá, že má distributory v každém okrese České republiky, s obzvláště silnou přítomností v Praze, Brně, Olomouci a Ostravě. Počet českých distributorů i nadále výrazně roste v reakci na rostoucí poptávce spotřebitelů.

Výběr článků

Načítám